Natalie filosoferar

Kan det blir bättre, jag skulle inte troooo det! :) Jag är bäst på att filosofera på mitt egna lilla sätt och nu har jag tänkt lite på livet och alla dessa väger. So here it goes ..

Alla pratar hela tiden om att man ska välja rätt väg här i livet. Men vadå "rätt väg", om jag har flera som känns rätt fast i olika tillfällen då? Hur ska jag då hantera situationen enligt den teorin.. Jag tycker bara allt är helt knäppt om man ska följa endast en väg. Det blir så mycket roligare och lättare att följa flera.
Just nu så har jag gått lite vilse på mina vägar, men jag tror att snart så hittar jag hem. Ett riktigt hem där jag verkligen kommer att trivas en låång tid fram över. Allt verkar bara ljusna och ljusna, mer och mer just nu. Tror t.o.m att jag har hittat min rätta kärlek om jag ska vara ärlig. Namnet kommer jag inte att gå ut med just nu, men jag tror att mina närmaste redan vet vem jag pratar om. Har känt han i ca ett år nu tror jag och redan första gången jag träffade honom så visste jag att någon gång blir det fan vi. Han var helt underbar redan då, och är bara mer underbar idag + mycket mycket snyggare dessutom. Nu på senaste tiden så har jag mest bara kollat runt och inte brytt mig så mycket om kärleken, men när jag träffade dig igen efter en lång period utan att vi ens pratade så kändes allt helt plötsligt så mycket bättre. Du är och förblir bäst älskling och jag tror verkligen att detta kommer att funka om jag verkligen vill, vilket jag vill otroligt mycket.



Men för att detta nu ska funka så måste jag ända min väg som jag just nu inte ens hittar tillbaka till. Just det där som jag menar. Jag kan inte hålla mig till en väg resten av livet, kommer bli så jävla ut tjatat, och jag har inte ens börjat min riktiga liv enligt mig själv. Jag är liksom bara 17år, får inte göra ett piss just nu. Så allt händer mellan 18 och 20 års åldern och uppåt såklart. Längtar verkligen till att jag får ta hand om mig själv och slippa föräldrarna. Jag kan redan ta hand om mig själv fattas bara en lägenhet så jag får min ensamhet också. Men först kanske jag ska tänka på att skaffa mig ett jobb. Men det kommer så småningom ska ni se, det kan jag lova. För jag börjar verkligen tröttna på den här skiten.

Kommentarer
Postat av: JennifOrLoneryd

Håller med dig ,v arför välja en väg när det flera.som tillochmed kanske e så sjukt mycket Roligare om man Kombinerar dem :D,En väg ,.tror ej på att livet blir bättre. keep going och fundera ,komemr fortsätta läsa din blogg :=* ha en fortsatt bra kväll

2008-06-28 @ 18:16:44
URL: http://jennif0rloneryd.bogg.se
Postat av: Anonym

Så sant det du säger..

2008-06-29 @ 17:53:15
URL: http://meeays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback