Turkiet - Kroatsien

Sitter här nere i vardagsrummet och tittar på kvartsfinalen mellan Turkiet - Kroatsien. Fan vad spännande det är, om jag ska vara ärlig så hoppas jag faktiskt på Turkiet. Kan vara ganska mycket för att jag nyss var där osv. Men kroatsien spelar riktigt bra fotboll ändå. Svårt val där..
Men imorgon så åker jag iaf hem, äntligen .. Mår inte så jävla bra, så mamma släpper hem mig så jag kan behandla mitt ansikte. Har råkat ut för lite saker nu igen. SKIT PÅ DET .. Hoppas verkligen på att det försvinner så fort som möjligt, annars blir jag arg på riktigt. Akta dig!

Aja men glad midsommar på alla, hoppas alla har haft det rätt okej. Själv har jag legat i sängen till runt 20:00, då jag äntligen klev upp för att äta min lax och jordgubbar till efterrätt. muuums (:
Back to the game, puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback