Vaken lite för tidigt

Det här är verkligen inte likt mig, att sitta och blogga klockan elva på morgonen. Inte min smak. Men jag ska fan försöka att skriva lite varje dag nu under sommaren. Så ni kan hänga med liksom ;)
Kommer för det mesta att vara lite här och där men ska ändå försöka hitta en dator och skriva några ord innan jag forsätter att ha kul UTAN dator. Med andra ord = skaffa sig ett liv ^^

Men betygen kom iaf idag, ÄNTLIGEN! Trodde fan att jag skulle få dom i handen på skolavslutningen som alla andra normala skolor får. Men nej, nej här ska dom skicka hem det hunda år senare. Idioter!
Aja men jag är iaf grymt nöjd med mina betyg. Mycket, mycket bättre än i grundskolan även fast jag vet att jag kunde ha haft ännu bättre än vad jag fick. Men det fixar jag senare i 2an fan, nu ska jag bara njuta av mitt sommarlov som fan precis har börjat egentligen. Det är ju ändå midsommar snart och imorgon så spelar Sverige mot Rysslan, det får man inte missa!

Nu tror jag att det är dags för en liten dusch samt frukost för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback