Fredag

Vaknade upp ute på Värmdö idag. Eftersom vi var lediga idag och jag skulle dra ut till Calle idag egentligen, så bestämde vi oss för att ta det igår kväll. Han sa att han också var ledig så det var ju chill. Men han kanske kom på att jag skulle komma ut till honom, liiite för sent för min smak. Men jag tvingade honom tillbaka så jag skulle slippa åka själv. Och då var det ju okej(A).

Så jag gjorde mig i ordning och sen så åkte vi iväg ut till honom. Mja, tjafset med Daniel har jag nu glömt att på peka. Men jag tycker att han är grymt fånig som blir sur för sånt skit. Om han nu gillar mig så får han ju acceptera att jag har många killkompisar och jag tycker själv att du bör lära känna mig bättre. PUNKT PÅ DEN!

Min fredags kväll blev inte riktigt som jag hade planerat den. Jag trodde att jag skulle festa idag, men det blev ändrade planer på den fronten. Istället så ska jag åka till Solna för att träffa Gustav. En mycket, mycket gammal vän som jag verkligen har saknat. Så nu måste jag gå och göra i ordning mig för kvällen. MJAAU

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

När då? ;)

2008-03-14 @ 21:31:13
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Jacqueline

Hej, jag ser att du har endel reklam på bloggen och jag har själv funderat på att skaffa. Om du får tid kan du skicka ett mail till mig och berätta lite hur det funkar?
Tack på förhand :)

2008-03-14 @ 22:49:51
URL: http://jacqueliiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback