hej, jag mår sämre..


Sitter här och borstar tänderna. Vaknade kanske för ungefär tio minuter sen. Fast jag har inte kunnat sova på hela natten, tror att det kan bero på min träningsvärk. Jag har så himla jävla ont i hela kroppen, som vanligt då efter att jag har dömt matcher. Men när jag skulle ställa mig upp för att gå ut i köket och kolla läget, så bara svek min fot mig. Den ville inte gå, det gjorde så himla ont så just nu så går jag runt haltande här i lägenheten. Inte kul..
Sen när jag tog mig en närmre titt och tänkte till lite så såg jag hur blå den var, just där det gjorde ont och sen kommer jag ihåg att jag hade lite ont i foten igår kväll, just innan jag skulle gå och lägga mig. Aja det går ju inge bra för mig just nu iaf ..

Men igår så tjänade jag iaf runt 1000kr. Fick en match mellan dom två matcherna som jag egentligen bara skulle ha, vilket gav 300kr extra. Men jag var helt slut verkligen..

Haha, tänk om man såg ut som henne --> OMFG! XD

Idag så tror jag att jag skippar skolan, eftersom jag inte kan komma dit ;) Har bara en lektion, så jag missar inte så mycket + att om jag är hemma så kan jag plugga satan och kanske bli klar med det mesta.
Familjen har åkt iväg till Landet för att titta hur det står till så här sitter jag helt ensam och mår dåligt. Men tror att jag ska flytta mig vidare till sängen, ska bara smörja in foten med Voltaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback