Jaaahapp..

Okej, mamma har gjort det klart för mig att jag verkligen har utegångsförbud hela helgen ut. Inte så värst kul avslutning på lovet kan man ju säga. Aja men då är det inte så stressigt med allt pluggande. Kan jag lika gärna göra lite då och då istället för att råplugga i 2-3 timmar!
Varför jag är uppe så här tidigt ska vi inte ens prata om. Kan ju bara säga att en viss person inte var så jävla tyst när han skulle klä på sig och gå hem. Och tände lampan gjorde han också, så jag kan inte somna om på ett par timmar. Men men, ska ju ändå upp tidigt imorgon och hela vecka som kommer, så det är lika bra och bli van med det igen. Sen så kommer ju påsklovet vecka 12, YEEEY!

Varför ska jag då upp tidigt redan imorgon? - Jooo, jag har fått en match att döma. Min första match som jag dömer som nybliven domare. Bara det att jag ska döma en 11-manna och jag har gått grundkurs för 5-och 7manna XD. Men jag tror att jag klarar av det iaf. Behöver ju bara springa lite mer och döma för offside.
Så imorgon så ska jag dömma flickor 12-13 AIK - SKÅ(?). Wish me luck!


Så nu ska jag väl äta en ordentlig frukost och hjälpa mamma med Melodikryssen. Sen så ska jag väl städa rumet och fixa mig innan jag sätter mig och pluggar det sista på 'Min planet'.. Ikväll så blir det melodifestivalen med familjen, WOOOHO^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback