Min födelsedag 2008

Tack Alexandra och Elina för en helt underbar födelsedag igår. Jag vill även tacka alla andra som ställde upp och var där igår ute på djurgårdensbrunn. Jag hade grymt kul och kommer minnas den dagen länge. Hahaha, ingen kommer väl glömde min "naked mile" haha ^^

Igår, så var även släkten här innan jag drig iväg med mmalte och lina ut till dom andra. Fick precis allt jag ville och, kanske var en sak som jag saknade, men det kan jag köpa själv. Jag fick även presenter av mina närmaste kompisar, och jag är verkligen tacksam för alla dom. Riktigt fina presenter, kommer verkligen komma till nytta. Även om mina chips redan var slut efter 10 minuter.. :( Tack iaf Jojje för den presenten! ^^ :D

Hursomhelst så fick jag iaf:
  • En LCD tv 32". Är riktigt nöjd
  • Sladdar så att jag kan koppla in datorn + ljud i tvn
  • Pengar, ca 1700
  • Choklad / chips
  • Två armband
  • T-shirt med texten " Idag fyller jag 17, Alexandra och Elina"
  • Parfym + body cream
Tack ännu en gång för allt igår!
Nu är det bara Alanya jag ser fram emot. Mindre än 2 veckor kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback