Planering och planering

Livet handlar om att tajma rätt och planera rätt. Annars kommer man ingenstans här i livet. Eller jo visst gör man det, men mycket segare och svårare, haha ^^ Det kan vara skönt att ta dagen som den komme ibland, men bara ibland.
Så jag sitter här och planerar alla veckor framåt till den dagen då jag och mmalte drar till Alanya en vecka. För sommarlovet är verkligen ingenting och planera. För där måste man anpassa sig efter vädret och folket!

Fick alldeles nyss ett telefonsamtal ifrån Gröndals tränare för 00 - och 99orna. Han var så himla trevlig och erbjöd mig ett par matcher. Dock redan nu på söndag, vilket jag då redan har avbokat matcher på. Eftersom det är AIK - Malmö, och det missar jag faneme inte! ;) Så istället bokade vi in två matcher dagen efter min födelsedag, den 25 maj. Han ville även ha mig den 8/7, men då är jag ju i Alanya.
Men det bästa med hela samtalet var ändå i slutet, när han erbjöd mig att träna 01orna. Gud vad glad jag blev, det är ju skit skojj. Även om jag inte tjänar nått så är det ändå kul, fotboll är ju allt! :)
Nu ska jag återgå till plugget. PYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback