Torsdag 8 maj

Norrköping - AIK, självklart sitter jag och tittar. Skulle fan ha vart där, men sånt tänker ju inte jag på.. Ser ut att vara ganska så mycket gnagare där, lyllo dom. JAG VILL OCKSÅ! Men istället för att lägga pengarna på fotboll så har jag shoppat satan med mamma idag. Sjuk skrev mig ifrån skolan för att plugga till omproven som jag har, men istället så slutade jag upp i stan. Men nu är jag ett par tygskor, en partyväska, ett par vita jeans(?), ett par korta gråa mjukisbyxor och en massa leggings rikare. Och det bästa med allt är att jag verkligen behövde allt också, inga onödiga saker här inte! ;).
Nu är det ända jag behöver en Bikini och smink tror jag. Men det kommer så småningom. Eftersom jag ska döma ca 7 matcher i helgen så kommer jag att tjäna runt tusen kr. Fast egentligen borde jag spara det till resan, men jag måste ju ha en Bikini!? Right ;D

Nu har jag bara två omprov kvar btw. Ett i historia imorgon och ett matematik prov nästa vecka. Sen kan jag bara ägna mig åt det nuvarande projektet.!
Men nu har jag inte tid med bloggen längre, måste återgå till matchen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback