Chris Brown 23 januari

Nu är biljetterna beställda. Nu gäller det bara att prata med mamma och sen så är det bestämt. Har till fredag på oss att bestämma oss, jag och Nathalie blir det. Guuuud vad längesen jag var på konsert. Senast var nog Westlife, men vågar inte chansa på något år. haha ^^ Men då var det ståplats och jag kommer ihåg hur jobbigt det var. Speciellt när man är kort också. Så den här gången blir det bästa sittplatserna istället.

Biljetterna släpptes idag så jag hade tur. Trodde det typ redan skulle vara slut, haha ^^ Vem vill INTE se Chris Brown liksom?!

Måste äta nu innan jag döööööööööör, varma mackor låter lovande.


Kommentarer
Postat av: Madde

jag ska också dit! ses där kanske! <3

2008-11-23 @ 14:27:25
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback