Denna årstid vill döda mig..

Jag har världens bästa immunförsvar men när det gäller den här årstiden så tror jag mitt immunförsvar har gått i ide eller nått liknande. Jag kan aldrig riktigt andas i näsan och nyser och fryser hela tiden. Det kan ju nästan inte bli värre. Eller jo om jag inte hade hunnit köpa min efter längtade Boomerang jacka i söndag så tror jag att jag skulle legat haft död i sängen nu apropå detta väder. Snacka om taaajming.
Jacka blev inte riktigt den färgen som jag hade väntat mig, men alla säger att jag passar super bra ihop med den brun/gröna färgen som jag istället köpte. Jag är grymt nöjd!

Så, som sagt så är jag halvt sjuk men snart så tror jag att jag blir säng liggande. Hoppas bara det inte blir runt julafton eller nyår. För då har jag alldeles för mycket planer som absolut INTE kan blir förstörda. Tror det blev värre idag också när jag var uppe hos min granne Sofia som också är sjuk. Smarta jag hade glömt mina nycklar i morse och hade oturen med att ingen var hemma heller. Så jag fick gå upp till Sofia och stanna en timme.. Hatar att glömma mina nycklar..............................

Nu ska jag återgå till att göra ingenting. Lägger mig nog i sängen eller nått liknande. Skulle försej vara ganska bra att börja plugga. Men äsch!


bjuder på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback