FAIL på mig!

Här sitter jag, redo för att gå iväg och gymma. Kanske träna lite extra på magen efter helgen men nej, nej. Då när jag går in på schoolsoft för att titta hur min efter middag ser ut så ser jag hur det står "Ingen PT-träning onsdag 26 november". Är det ett skämt eller? FAN ALLTSÅ.. Jag kunde ha sovit till elva idag men icke.
Eftersom jag gick och la mig halv sju igår kväll så tror jag inte att jag kommer lyckas somna om nu. Så jag får väl fixa mig iordning och sen sätta mig med matte läxan och leka duktig. Eller så forsätter jag sitta här och lyssna på Knappen och Hakim när dom intervjuar Bingo och provar dam underkläder. Rätt kul faktiskt!


Knappen och Hakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback