Frossa Allsvenskan!

Kl. 15:00 så gäller det. Det är då det avgörs vilket lag som är bäst i stan och kanske mer intressant vilket lag som vinner Allsvenskan 2008. Även om det nästan redan är avgjort...
Tabellen just nu ser ut som följande:


Matcherna start 15:00:
Gefle IF - IF Elfsborg
Halmstads BK - Kalmar FF


Örebro - Ljungskile SK
Djurgården - Trelleborgs FF
Malmö FF - GIF Sundsvall
GAIS - AIK
IFK Norrköping FK - Hammarby
Helsingborgs IF - IFK Göteborg

Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte vilka jag hoppas på i eftermiddag. Självklart så hoppas jag på vinst mot GAIS när det gäller vårat AIK men när det gäller Guld så blir det en aning svårare. Ärligt talat så tror jag inte Elfsborg har någon chans att vinna med minst 0-7. Men skulle vara kul om det hände.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin!!! blir så jävla arg när jag kollar på dig.. fina kläder, fint hår, fin kropp:D kan inte du lägga in bilder på dig alltså hela dig?:P

2008-11-09 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback