Halloweeeeeeeen

Nu är det dags, dags för att äntligen fira Halloween med mina kära flickor + några folk till. Det kallas fest med andra ord (A) höhö^^ Har egentligen inte så mycket mer att säga att att jag har jobbat idag och det sög. Mitt knä låste sig helt plötsligt och jag kunde inte röra på mig. Tur att jag fick gå hem då.

Nu tror jag att jag ska ta mig en Power nap och sen börja fixa mig innan jag drar till Gustavsberg. Bara jag kan få tag på ALEXANDRA den tönten som vägrar svara i telefon .....

HAHAHAHAHAH, skönaste kostymen till Halloweeeen.
Kanske ska satsa på någonting liknande. Fast tyvärr så är fest ikväll hos Elina e  vanlig fest, eller ja vi ska ju fira Halloween men vi behöver inte klä ut oss (:

Kommentarer
Postat av: annika

skön bild XD

2008-11-02 @ 01:22:01
URL: http://annikahenretaboden.blogg.se/
Postat av: frun

var i gustavsberg va du? :O

2008-11-05 @ 18:23:40
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback