Kanal 5 all night long

Nu ska jag börja tagga till för Gossip Girl som jag alltid lyckas missa nu när det är flyttat till Söndagar. Men istället för att nu missa det så har jag satt ett åter kommande alarm som går igång varje söndag kväll kl 18:55 på mobilen så jag verkligen inte kan missa det mer. Smart jag är (A*)

Sen efter Gossip Girl så är det Gordon Ramsay's the F-word. Alltid lika kul att titta på Gordon. Mat är kul att titta på tycker jag. För dom som inte vet så ville jag faktiskt bli kock när jag var mindre. Men efter att det hände en liten olycka i TV4 köket när jag praoade där i 8an så la jag dom drömmarna bakom mig. Knivar är verkligen inte min grej..

Efter mat så kommer skratt. Japp, japp, jaaapp för då är det äntligen dags för nya avsnitt av Sanningens ögonblick. Alltid lika kul att titta på. Jag förstår inte hur folk vågar ställa upp i sånt. Herregud :) Men jag ställer gärna upp som publik iaf!
Men det roligaste utav allt är att jag "råkade" hitta en av deltagarna som ska vara med ikväll. Jag hittade hennes blogg och kände genast igen henne, Towa Lindberg. - Lycka till ikväll då! ;)

När det sedan börjar bli dags för att kanske stänga av datorn (om inte Anton är inne) så betyder det inte att det är slut på TV för det. Nej, nej långt ifrån. Jag ska även titta på Supernatural, CSI och Criminal minds innan jag somnar. Om jag nu orkar det. Har faktiskt vart uppe sedan 09:00 imorse.


Kommentarer
Postat av: juulan

Svar: åh vad kul att du gillar den, jag hoppas du kommer fortsätta trivas!!

2008-11-09 @ 21:25:47
URL: http://juulan.se
Postat av: Towa

haha söt :)

2008-11-09 @ 23:54:03
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback