Sitter i skolan

.. själv och försöker plugga. Men fan, jag kommer inte på vad jag ska skriva om i Källdiskussionen just nu. Mina tankar är någon helt annanstans just nu. Så jag satt just på musiken från mobilen och hoppas på att musiken ska jag mig med tips. Börjar få lite ångest nu eftersom jag har en del kvar att jobba på innan den är helt klar.
Det jag trodde skulle vara lätt visade sig vara raka motsatsen så nu ligger jag ganska illa till.

Men det bästa med det hela är att jag bara har en lektion kvar, matematik B och sen slutar jag. Ska snabbt förbi en skomakare och lämna in mina klackar innan jag åker hem och sätter mig för att forsätta plugga vidare. Fast det är inte den bästa delen. Utan att jag är LEDIG imorgon!!! Wiiie, äntligen så får jag sova ut ordentligt. Har även en match imorgon kväll vilket innebär lite pengar i plånboken. Kan det bli bättre?

Börjar om 35 minuner nu, bäst att jag återgår till uppsaten innan Alexandra kommer och stör mig.. höhö^^


Sexig, sexigare, Alexandra
Min äääälskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback