Sliten as hell

Finns inget sämre än att vara sliten. Jag har ont i hela kroppen och då menar jag verkligen hela, och sen så mår jag dåligt. Tror att jag börjar blir sjuk nu. Fattar ju bara det nu när alla prov kommer.... Sen så är jag otroligt jävla trött, fast det brukar jag vara men nu kan jag tyvärr inte gå och lägga mig som jag brukar. Nej, nej för jag har matte prov imorgon och på onsdag har jag natur prov. Det kan ju inte bli bättre^^...
Så idag såhär sista dagen på månaden så ska jag bara sitta och plugga. Kanske blir en och en annan film också, men jag kan fan inte missa på det här delprovet. För att jag vet att jag kan och det vet även lärarna...

Helgen bestod bara av en fredag för mig. Det var riktigt skoj faktiskt. Fast det brukar alltid sluta med slussen i donken när man är på besök i högdalen men inte denna fredag. För nu slutade det upp i Blåsut hemma hos Kim igen.. Men att träffa Jimmie och Felix under helgen är ju bara ett måste, höhö^^




Bilder från fredagen. INGA KOMMENTARER!
*Linas rumpa!!!*

Min lördag däremot blev riktigt konstig (kändes som om det var en vanlig jävla sugig vardag).Stack på hemma fest med Elias men det blev inte riktigt som jaf hade trott. Kom folk som jag inte riktigt ville träffa osv. Så jag satt där nykter och var lite smått sur. Hade en jävla massa annat att tänka på också, så det var inte läge för alkohol. Istället så köpte jag chips och bjöd hem Elias på film mys. Blev skräck filmen Mirrors och tårta på sängen. HAHAHAHAHAH! Usch vad tjock jag känner mig nu i efterhand. Men min tårta var riktigt jävla god. Måste baka en till snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback