Snö överallt

Ja du, nu börjar det likna någonting. En månad kvar till jul och då kommer snön på riktigt. Hur mer najs kan det bli? Hoppas bara att vi får snö på julafton. Vill inte ha någon skandal jul som förra året, utan snö!
I morse var det däremot förjävligt. Snö storm i mängder och jag kunde nästan inte ta mig fram! :( Tur att det lugnade ner sig sen. Nu är det precis som det ska vara, har nästan lust att gå ut och ta lite bilder..

Idag så fick jag den efterlängtade skolkatalogen. Fyfan vad folk i våran skola ser ut. Och klasserna blir bara mindre och mindre. Förstår verkligen att folk hoppar av. Fick höra av Emanuel att det inte skulle finnas någon innebandy eller fotbolls klass nästa år. Fett synd.

Men nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga lite. Med mina nya vänner "bullar", höhö! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback