Tur i kärlek?


Foto: Jag

Klockan är hlav tio på en fredags kväll och jag sitter hemma och bloggar? Ännu värre så kollar jag faktiskt också på IDOL. Haha nästan så att jag skäms lite. Hade bara tänkt kolla på finalen OM Robin går vidare men när jag är så jävla trött som idag så får jag väl bryta det.
(tyckte rubriken och bilden passade eftersom temat i kvällens IDOL är kärlek..)

Aja men vet inte riktigt vad det ska bli av den här kvällen. Hade planerat festade med bl.a. Jimmie, Alge, Felix, Dogge + hans flickvän och några till. Men när dom inte kan bestämma sig vart dom ska så tappar jag suget. KOM IGEN NU TAGGA!!

Tror jag behöver lite mat nu.. Speciellt när pepparkakorna tog slut :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback