Veckan som har vart..

Den här veckan så kan jag faktiskt erkänna att jag har vart riktigt dålig på att skriva. Har väl mest bara lagt in några bilder och skrivit en mening eller två. Men jag har vart så jävla otaggad på att skriva. Sen kan det ju också bero på att det inte hänt så speciellt mycket. Eller jo kanske, men inte riktigt värd att skriva just då.

Såå, i veckan har jag gått i skolan precis som vanligt. Faktiskt mer ön vanligt för den delen. Helt grön denna vecka, och känner mig riktigt stolt. Hade även matematik prov i onsdags och det gick helt okej. Kunde kanske ha gjort lite bättre ifrån mig, men pluggade så gott som jag kunde. Trots allt var det bara ett del prov, så jag tror att jag klarar det.
I torsdags så hade vi passions dag så jag hade ganska ont om lektioner den här veckan vilket jag är glad över så man inte halkar efter så mycket nu när vi haft lov osv.
Min helg började även tidigare eftersom jag var ledig i fredags, men ändå så lyckades jag gå upp och iväg till gymmet kl halv 10 vilket jag är mycket, mycket stolt över. Lyckades t.o.m prestera bättre än vanligt, vilket då tyder på att jag har en himla träningsvärk i både axlar, mage och ben. Min rehab träning för knäna går också bra och det glädjer mig eftersom jag snart kanske blir kapabel till att göra mer saker och kunna springa bättre + snabbare.

Som sagt så har veckan vart som vanligt och det finns inte så mycket att klaga över, förutom att jag tror att jag har fått ögoninflamation.. Inte så kul.
________________________________________
Helgen hade väl inte så mycket mer att erbjuda än det vanliga. Jobb och festande.
Fredagen kunde då inte ha blivigt bättre (ironi) då jag träffade just dom personerna jag inte ville träffa eftersom jag gick runt i en stor uppblåst fjällräven och såg allmänt fjortis ut. Men vad vore livet utan pinsamheter?.. Även fast jag trivdes i den, så såg det helt knas ut.

Raggade även upp några nya kompisar i t-centralen, full och glad som jag var. Men nog om det. Nu ska jag försöka plugga innan matcherna börjar.



Natalie och Nathalie på väg till Norrviken.
Dricker tyvärr inte cola eller fanta som det ser ut som.. (A) höhö^^


Mmalte och NNATS goes glada och fulla.
Riktigt het bild må jag säga ^^

Kommentarer
Postat av: Rikard

Offf du nämde ju mig ;)

2008-11-11 @ 19:04:22
URL: http://floddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback