åt helvete med allt just nu

Det går inte bra för mig just nu. Inte någonstans. Har sån jävla huvudvärk efter att jag fick en spelare över mig i lördags på Emils match. Slog i tinningen i ett handtag som var precis bakom mig, lyckat. Hur som helst så är jag helt svullen nu, så här flera timmar efter. Kändes ingenting då liksom.
Men idag ska det inte bara räcka med en extrem huvudvärk, nej nej. Lååååångt ifrån det så är jag dunder trött och skulle kunna somna när som helst och vart som helst. Då är det riktigt illa. Men jag har iaf lite tur med mig. Börjar kl. 13:00 imorgon och har bara en lektion, som inte ens är en lektion.. Vi ska bara få veta vad projektet går ut på osv.

Men nu när allt är som mest år helvete så kanske det passar bra med en ny design? Inte sant.. Skulle sitta riktigt fint fan! Ska klura ut någonting riktigt kul. Kanske behöva ladda ner lite nya saker också. Måste ju uppdatera mitt Photoshop.

*Grattis i efterskott till Jimmie, Alexander och Julia också. Som fyllde år igår. Alla på samma gång ^^*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback