Dags att röra på sig?

Marcus ringde just. Var kanske inte så inne i samtalet som jag brukar vara eftersom jag satt och pillade på Josefins blogg, men fick iaf in i mitt huvud att jag inte bara kan sitta hemma längre. Måste ut och röra på mig tycker jag, fan fest ikväll skulle ju inte heller sitta helt fel! ;)
Så nu sitter jag här med en kopp riktigt varm te och funderat på hur jag ska ha mitt hår, vad jag ska ha för kläder och vilka skor jag ska ha idag. Du vet, det där vanliga som alltid går igenom en tjej huvud innan hon ska ut. Det är faktiskt svårare än vad det låter, tro mig!
Måste bädda sängen också efter Wictor. Kan som sagt inte dela täcke med någon så han fick ett eget som vanligt. Men han vägrade att ta bort det efter sig, dumma pojke!

Aja men duscha kallar på mig nu!! Hörs kanske lite senare om ni har tur.


Bild från bryggan på Grännas kamping i sommras
Riktigt mysig bild (mobilkamera)

Kommentarer
Postat av: jossan

aaaaah ja längtar till ja får se slutresultatet! Sjukt spännande! Det ser as fint ut nu! :D:D:D:D:D:D

2008-10-28 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback