Första dagen på det nya jobbet!

Yes då var jag äntligen igång igen. Från Mcdonalds till Burger King, hahahaha. Hur kul det än låter eller hur tragiskt det än är så det det tyvärr sant. Som jag alltid säger; Sanningen svider ^^.. Men kan ju bara meddela att Burger King är så jävla mycket bättre än Mcdonalds. Iaf om ni frågar mig. Personalen är mycket, mycket trevligare och maten är godare (har jag äntligen insätt)

Hur som helst så går tiden bara snabbare och snabbare tycker jag. Fan snart är det ju jul? Redan nästa vecka är det redan höstlov. Verkligen efter längtat.
Ska återgå till Fotbolls måndag nu, mycket att se idag!! /NN

Kommentarer
Postat av: fruun

hahah var n¨nstans jobbar du? :)

2008-10-22 @ 07:38:20
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback