Fuck this thursday

Jag hade allt planerat. Verkligen allt och t.o.n lite till. Jag skulle nämligen ta med mig min dator som vanligt och åka hem till Alexandra för att umgås med henne + Elina och Paulina. Men nej, nej det kan jag ju inte göra!? För jag ska passa min cp syster Wilma imorgon bitti eftersom mamma ska iväg på någon skit. KUL!
Får väl bli fest för min del då kanske. Lät mycket bättre för ett tag sen när jag just kom hem från stan eftersom jag var grymt taggad. Men nu hade jag ju just taggat ner för mys med tjejkompisarna. Men icke........

Aja får se hur det blir av kvällen. Just nu vet jag iaf att jag måste äta. Vilket jag inte gjort ordentligt på hela lovet, och vilket jag inte kommer göra idag heller. För idag blir det Billys pizza som varje kväll! ^^
Egentligen så kan jag inte fatta att jag äter det längre eftersom jag har en riktigt äcklig historia med Billys pizzor. Hahaha, men bara jag inte tänker på Jens, Jocke, Dalarö eller någonting liknande så brukar det funka rätt så bra.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Gumman, vi saknade dig, men vi ses imorgon ju :D <3

2008-10-31 @ 13:05:32
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback