Gamla foton är kul

Satt nästan hela kvällen igår och kollade igenom gamla bilder. Hittade ett par som var riktigt värda att sätta in på Facebook och tagga. Haha, vet att vissa kommer att döda mig, men vafan det var ju ett tag sen liksom. Såklart att man såg förjävlig ut på 90-talet x).. Hittade bland annat några kort från förra och förr, förra året. Usch vad man har förändrats. Eller iaf jag. Min blonda hår färg och min utväxt på vissa kort var inte alltid lika snygg.. Hade ju en jävla massa dåliga hår dagar..
Exempel:

Aja men gamla dagar är nu förbi och nu blickar vi framåt.
För att ser mer bilder http://www.facebook.com/album.php?aid=51624&l=b4a31&id=535471204

Tycker även att dom här bilderna säger en hel del hur mycket man kan förändrats. Även fast det bara är ca 2 och ett halvt år mellan dem.

Lina och jag

Kommentarer
Postat av: Madde

holländarna! <3

vi måste tillbaka!

2008-10-19 @ 12:17:34
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback