MMALTE IS FUCKING BACK!

För ni som undrar eller kanske har märkt så har jag och mmalte inte träffats på ett bra jävla tag. Anledningen till det är inte att vi har vart osams eller något liknande, utan bara det att vi inte har haft tid för varandra just nu. Hon har ju sina jobb och nu också helt plötsling sin pojkvän att ta hand om medan jag också har mitt jobb och skolan. Pojkvän har jag dock kanske på G, vem vet ^^

Hur som helst så föreslog vi att ta upp allt som jag har tappat under den senaste månaden i fredags. Det började bra med prat i telefonen om hur tråkigt vi hade och sen helt plötsligt så skulle vi in och äta i stan. Mysigt, mysigt.. Men när vi väl satt där på McDonalds öga mot öga så hade vi helt plötsligt ingenting att prata om. Kändes som om vi hade träffats för första gången. Hur sjukt som helst?!
Aja men rädslan för att prata gick så småning om över efter några minuter och sen var det bara iväg till slussen för att möta upp Rickard. Efter det så bjöd jag hem min kvinna på lite Tacos och skit snack som sedan slutade med att Alex och Suppis också kom på besök.

Kvällen var planerad med fest i mitt stora party tält, här utanför mig. Men slutade i kaos och fjortisar. Men men, så kan det gå ibland.. Speciellt om man blandar in Suppis, din muuupp!

Jaja, nu har jag och mmalte tid för varandra igen (förhoppningsvis) Så henne kommer ni aldrig blir av mig. Mohahah! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback