MORGONEN ÄR RÄDDAD!

Yes, yes och yeeeeeeeeeeees. Nu mår jag riktigt bra. Kännes verkligen som att den här dagen kommer bli en bra dag. Än så länge så är allt som det exakt ska vara, om inte bättre!?..
Började med att jag fick mysa med både hunden, katten OCH Wilma. Mysigare kan det ju inte bli på en torsdags morgon som denna. Sen så gick jag upp, tryckte på datorn, klädde på mig, fixade håret och hjälpte Wilma med att hitta dom sista godisarna på hennes spel(?). När datorn väl var på och när jag såg att Robin var inne på msn så passade jag på att klaga ner honom med att hans låter var sämst. (han skulle skicka över dom senaste låtarna eftersom jag behövde ny musik). Men istället så fick jag bara skiiiiiit! Så bara för att jävlas lite extra med honom så beställde jag riktigt många nya låtar. Så nu har jag äntligen ny och bra musik igen på mobilen att lyssna på, på vägen till skolan eller vart jag nu ska.
  • Pussycat Dolls - I Hate This Part
  • Chris Brown ft Keri Hilson - Superhuman
  • Kanye West - Love Lockdown
  • Afasi and Filthy - Sverigetrotters
  • Hani - Wait Forever 
  • Britney Spears - Womenizer
  • Beyonce - If I Were A Boy
  • Akon - Right Now Na Na Na
Där har du bara några av alla nya låtar som jag har! Många är faktiskt riktingt bra, så jag rekommenderar verkligen att köpa hem dom eller ladda ner dom!
Eftersom jag ääääääälskar Chris Brown så bjuder jag på hans nya video.


Chris Brown ft Keri Hilson - Superhuman
_____________________________________________________
Nu har jag bara rummet kvar att städa och sen äta lite frukost och kanske gå ut en vända med hunden innan jag är klar med allt jag måste göra idag. Sen ska jag bara chilla och kanske träffa lite kompisar i stan om jag orkar ^^. Eftersom Jens inte hittade sitt SL-kort så kunde vi tyvärr inte träffas idag, apa!!! Hade ju faktiskt sätt fram emot det, var ju ett tag sen bebis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback