Myyyysig måndag ^^

Vaknade upp helt fucking plötsligt med hjärtat i halsen. Det som hände kommer aldrig att hända igen och det har aldrig hänt tidigare. Vet fan inte varför det hände just nu, just fucking nu. Hahahahaha, det är nog en av det mest pinsamma sakerna jag någonsin har gjort eller kommer att göra. Men skit får man ju leva med som sagt...
Men nu glömmer vi det och blickar framåt(A).
__________________________________________________
Ikväll så är det match, AIK - Örebro SK på Råsunda kl 19:00 och självklart så är man där för att stödja sitt älskade AIK. NU behöver vi verkligen dom sista 9 poängen som går att ta. Vi måste ju verkligen vinna över Stockholmslagen iaf eftersom kampen om guldet har vart över ett bra tag nu.
Så jag tror att det är dags för mig att börja göra mig i ordning och kanske städa upp i mitt rum efter allt som har hänt. Innan jag ska in till Solna och möta min söta Modin (<3) m.fl..
Men först så ska jag ta en lååååång, lång dusch!!!!


Kommentarer
Postat av: Thanh

Svar; ja då, men då msåte du ge credit ^^

2008-10-27 @ 12:50:45
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad var det som hände?

2008-10-27 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback