Sådääääääär!

.. Nu är jag äntligen klar med Josefins blogg. Det är bara några små saker kvar att fixa till eller ändra på, men då behöver jag hennes hjälp och eftersom hon inte är kontakt bar just nu så får vi vänta med det ett tag. Men det allra största projektet är iaf klart. D.v.s det som syns mest.
Nu känns det som om alla mina vänner kommer att höra av sig och fråga om jag inte skulle kunna fixa deras blogg också... Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jobbigt säger jag bara! Fan det tar mer tid än vad ni anar unga damer. Men kanske senare i veckan eller ja senare i månaden så kanske jag även kan fixa någons blogg. Men inte just nu. För just nu ska jag bara njuta av mitt lov och gå ut med hunden en stund.


Jag är grymt nöjd med hennes design. Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: jossan

GRYMT FINT BLEV DET NNATS! tack så galet mycket! du e bääääääääääääst! <3

2008-10-31 @ 22:25:03
URL: http://josefiiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback