ÄNTLIGEN HELG!

Åh vad jag har längat efter helgen. Skolan dödar mig verkligen, inte så kul att sluta kl 15:50 på en fredag liksom. Förstår inte hur dom tänker egentligen. Inte nog med det, utan bara för att vi slutade sent så skulle jag ha match på Älvsjö IP tidigt. SUUCK! Var tvungen att åka direkt, men allt gick bra och nu sitter jag äntligen här. I min ensamhet och bara chillar. Tror att jag ska börja tagga till nu för ikväll. Har egentligen inte lust att gå ut, men ändå så vill jag. Knas..

Skrev iaf klart engelskan igår. Känder riktigt skönt när jag äntligen var klar. Nu har jag kommit igång igen! YYEY
Funderar på att ta någonting och äta nu så jag kan tagga till lite. Måste få liv i mmalte också.

MEN IMORGON ÄR DET FEST FÖR MMALTES 18ÅRS DAG OCH PÅ DAGEN ÄR DET AIK - GLENN!
JAG <3 LÖRDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback