GRATTIS MIN EGNA FRU PÅ 17ÅRS DAGEN

Ikväll är det en till födelsedags fest. Fast idag är det tjej middag och sedan är det högdalen (som vanligt varje helg). Och nej kvinna, du ska inte chilla någonstans ikväll utan du ska med till högdalen lilla du! Höhö^^

Det här är väl min första tjej middag någonsin. Har inte så mycket tjej kompisar precis, men Sandra och jag har faktisk en hel del gamla minen bakom oss. Tro det eller ej. Ska bli kul fan, hoppas på mycket skit snack och nya vänner(?)

Ska vara där om ca 2 timmar så har inte så mycket mer tid att skriva, måste börja göra mig iordning för kvällen. Får bli samma outfit som igår eftersom att jag aldrig riktigt visade den som jag trodde att jag skulle få. Vi var ju som sagt ute hela tiden och så hade jag på mig min snygga jacka som typ alla hade ^^ Mjaau..

Hörs imorgon, PUUUWWS


Über gammal bild på mig och min fru (Sandra).
Från något derby mellan AIK - Bajen


Kommentarer
Postat av: sandra

aw sötnos <3

2008-10-01 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback