Onsdags kvällen

.. tar snart slut för min del, eller? Börjar ju kl 13:00 imorgon så om jag går och lägger mig tidigt är det inte för att kunna gå upp i tid till skolan iaf. Men jag är faktiskt riktigt trött. Att vara tillbaka i skolan efter att ha vart sjuk ett bar tag känns konstigt. Eller mest jobbigt. Vill bara tillbaka till min säng och bosätta mig där. Men men, jag har saker att göra speciellt när det gäller skolan. Men självklart så har jag turen att ha två arbetspass efter varandra imorgon och sedan en Engelska B lektion. Kunde dom inte satt desa lektioner lite tidgare så man slipper sluta kl 16:00 och förlora hela eftermiddagen... Cp skola!!!

Aja men mmalte födelsedag blev som planerad med tårta och hela skiten. Mums vad gott det var med champagne, tårta och lite choklad kex.

Nu ska jag spela lite spel på msn! PUUWWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback