-

Seg uppdatering p.g.a bråk i skolan och trötthet.
Tänker inte ens försöka förklara vad som har hänt i skolan dom senaste dagarna. Skit har det iaf vart!
Om ni vill veta vad som har hänt så får ni ta det med mig personligt. Tänker inte gå ut med sådan skit på min blogg. För det r fan inte ens värt det. ÄCKEL!
Har iaf insätt vilka man kan lita på och inte. Bra att veta när det behövs någon som man verkligen vill kunna lita på. Trodde fan inte så här om dig M. Orkar inte ens ta upp det med dig för jag vill inte höra dina dåliga ursäkter. FYFAN vad lågt.. Trodde bättre om dig, men tydligen INTE!

AJA!!!!!!!!!!!!! Det är över nu och imorgon så är det lov!
Först ska jag bara hjälpa treorna med sin student sak sen har jag matematik prov och sen är jag äntligen fri från skolan en vecka till. Underbart! Bara 50 dagar kvar till sommarlovet nu också. MUMS
Anmälde mig även till att sommarjobba på fryshuset idag. Synd bara att mina kompisar inte kan vara med eftersom dom inte fyllt 18 innan sommaren. Tur jag har som fyller i maj!


ÖIS - AIK ikväll, 19:00. Hoppas på vinst och det ska de fan bli.
Var även på AIKs träning i onsdags. Kom på att dom tränar ju där i karlberg när jag skulle köra hinderbana med min klass. Så när jag och helena dyker upp så ser jag AIK spelarna gå ut på planen. Kunde inte slita mig från att gå ner ich titta på deras träning. Såg bra ut!



Går även bättre i skolan nu också tycker jag. Fick VG på någon svenska sak och matematiken flyter på. Har bara ett antal rester kvar att göra och sen så är det sommarlov. Inte långt kvar nu! KÄMPA

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag finns här för dig iaf! :)<3

2009-04-23 @ 20:09:04
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback