25 april

Seg dag. Var uppe kl 7 imorse eftersom jag hade match på Östermalms IP kl 09:00.. Efter det så drog jag vidare till åsen och dömte en 5-manna bara för att fördröja tiden lite. Efter den matchen så gick jag av vid telefonplan för att sedan ta skjuss hem av pappa som hade match där. På vägen hem så köpte vi lunch till familjen. Det fick bli Mcdonalds och självklart så tänkte jag på formen och tog en sallad.

Just nu så ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar med kvällens äventyr. Men innan det så måste jag tyvärr städa hela mitt rum. Har fått så mycket nya kläder den här helgen att jag inte har plats längre. Fick en påse oanvända kläder av min granne nyss. Riktiga kap må jag säga!
Nu kommer bara fråga, vad ska jag ha på mig ikväll?...

Ikväll så väntar fest i Sätra Båtklubb igen. Den här gången är det Jerome som fyllt 18 och Jones som fyllt 17 som ska firas. Kommer sääkert att bli najs. God natt

Grattis till min barndomskompis Fredrik idag som fyller 18år. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback