Första skoldagen

och om 9 skoldagar så är det lov igen. Sköönt!

Men nu lever vi i nu:et och egentligen så började jag kl 10:00 imorse men jag tycker att mamma borde acceptera en liten sovmorgon efter ett lov. Jag missar ju ändå ingenting viktigt så det är lugnt. Det är kl 13:00 som allt gäller. Har två spanska prov efter varandra. Först det skriftliga och sedan det muntliga. Kommer inte gå så bra som det egentligen borde.. Attans!

Just nu så sitter jag med pappa i vardags rummet och söker sommarjobb. Snart blir det frukost också innan jag drar iväg till skolan. Vi får väl höras lite senare idag om jag inte somnar direkt efter skolan. Fast jag föredrar hellre att umgås med Wictor än att sova tror jag. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Paulina

sv; jag vet :/ men jag tänkte att jag kanske kan va där 13-16 ändå?! :D

2009-04-14 @ 19:52:20
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback