Löördag

Bara så att alla vet så har jag precis fått min blåa gamla byrå såld för 300kr. Yeey, nu har jag 300kr att leka för, ELLER lägga undan till resan. Huum, undra vad jag gör med dom..

Hej!
Såhär dagen efter när jag har sovit tre timmar nu på morgonen så mår jag jävligt bra just nu. Hur speedad och glad som helst. Men tyvärr så betyder inte det att jag kommer vara lika trevlig om några timmar..

Middagen igår blev lyckad till slut.
Först skulle ingen dricka, men sen fick jag upp dom jävlarna. Till slut så köpte vi en vodka som dom sedan delade på. Man kan ju inte komma till en fest nykter eller utan alkohol på en fredag? Om jag skulle ha vart 100% mänsklig just nu så skulle jag säkert ha legat död på mitt golv för längesen. Men alltså jag börjar tveka på om jag verkligen är det... Har festat hela veckan, varje dag och jag är fortf. lika jävla taggad. HAHAHAHAHA!!!!!!!

Först blev det förkrök/tjejmiddag hos mig. Senare drog vi vidare en snabbis förbi högdalen och hälsade på dom. Men deras party hade inte så mycket att erbjuda oss så vi drog vidare till Lucas vänner i Östberga. Blev en ganska så lyckad kväll tillslut iaf. Bara för att Max var så söt. THIHIIHIHIHIH........
*Förlåt för min aggressivitet igår kväll. Men jag var på sånt humör just då. HAHAHAH!*


Helena, Mmalte, Paulina, Becca, Jag och Nathalie


Systrarna Hermansson och lilla jag


Nathalie, Nathalie och Natalie (:


Elina, Mmalte, Paulina, Helena och Lina

För mer bilder, klicka här.

Just nu vill jag bara ta vara på solen så jag tror att det är dags att dunsta ut på ballkongen. Tar disken senare -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback