Ny dator

Yes, jag har äntligen fått en ny dator. Nu slipper jag denna dator som jag tyvärr fortf. sitter på eftersom jag bara måste få igång tangentbordet på den nya. Så nu kommer jag att ha ett fungerande ljud och en funkade webcamera igen. YEEY! Som sagt.. om allt går som det ska. Får även Vista också(A)

Idag är det en slapp dag i skolan. Borde egentligen redan vara där men hatar detta jävla långa och onödiga arbetspass mellan 09:00 och 12:00 på morgonen. Så jag brukar komma till 10:00 - 10:30, eller så kommer jag inte alls. Men jag har bara en labb att göra på eftermiddagen och sen är jag redo för Solna och AIK - Malmö kl 19:00. SÅ JÄVLA TAGGAD! Hoppas på fint väder ikväll också!
KOM IGEN GNAGET, NU TAR VI DOM!



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du jobbat eller praktiserat på ett kafé i farsta centrum?

2009-04-16 @ 11:17:12
Postat av: therése

har du jobbat eller praktiserat på ett kafé i farsta centrum?

2009-04-16 @ 11:18:21
URL: http://theresebs.blogg.se/
Postat av: TessanSessan

En råtta svart och gul, för fan va han är ful ! ! ;) haha ;)

2009-04-16 @ 13:25:20
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Malmöbo

toooorsk blev det :)

2009-04-16 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback