Ny garderob tack!

Självklart så kom jag hem med ännu mer kläder från stan igår. Det är bara ditt fel Mmalte (säger vi).. haha! Fan alltså.. Har inskaffat så mycket ny kläder nu att jag inte har plats. Och nu är det på riktigt. Så jag var tvungen att mublera om allt imorse när jag vaknade. Kom inte fram i mitt rum. Så nu är allt mycket bättre men det är brist på plats.
Måste flytta här ifrån snart så jag kan skaffa mig en hel vägg med bara en stoooor garderob. Eller en "walking clothset" (hur stavas det??)

Nu ropar magen på frukost. Dags att titta till lillesyster också kanske.
Bjuder på en bild från igår. Ser ut som om jag har bebis i magen, men det är bara tröjan som är slapp!



Tröja - Gina Tricot
Kjol - Gina Tricot
Skor - DinSko
Solbrillor - Stadium
Väska - H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahasnygg kropp:)

2009-05-01 @ 10:28:43
Postat av: Anonym

hahhahahhahahhaha fetto

2009-05-08 @ 16:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback