schteeeek i solen

Nu förstår jag verkligen varför man har platsmuggar på alla fester i USA och i high school filmerna. - Det underlättar städningen, det går att tappa utan att få plocka upp glas, det är billigare i längden, man slipper diska osv, osv ..... Ja, ni förstår vart jag vill komma! Så PLASTMUGGAR FTW!
*Ville bara påpeka det innan jag börjar skriva om gårdagen och dagens planer än så länge*

Som sagt, fest igår igen.  Vi/jag lägger bara fylla på bakfylla och så allt om igen. Hela veckan! Jag kommer att vara helt utbränd när skolan börjar igen. Usch. Tur att vi snart har lov igen (Vecka 18).
Festen var lyckad under vissa stunder. Kanske inte de stunderna garpen och niklas lallade omkring och tog ner glas på golvet eller när folk spilde ut skit på matten eller när vi skickade iväg Affe till MP. Men annars var det kul och trevligt. Härligt att få träffa nytt folk och skaffa nya vänner. Säger bara midsommar 09!!!!

Kom nyss hem där ifrån faktiskt. Ska alldeles snart säga hej då till min lilla familj som åker till landet och sen ska jag gå ut och lägga mig i solen och ta en liten tupplur. Behöver verkligen det efter de få timmarna jag har sovit inatt. Sen blir det väl till att dammsuga, laga lite mat och fixa till mig inför kvällen. MYS!

Nu ropar frukosten på lilla mig. CIAAOO!
*Bilder från kvällen kommer in senare..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback