Skit för att slippa städa

Hittade en rolig liten lista på Sofies och Julias blogg.
Såklart jag också gör den! Fast jag ändrade siffrorna lite eftersom de flesta bara blir personer på A..

Ta fram mobilen och svara ärligt!!
HAR DU PUSSAT NR 2?
AdamF, nej det har jag inte
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Babou träffar jag lite här och där. Så snart får man väl hoppas.
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Angelo och jag var väl på G när vi var mindre. Nu är vi bara fest kompisar.
ÄR NR 18 SÖT?
Andreas är väl rätt okej
HUR KÄNNER DU NR 11?
Alex Karlsson och jag var på G förut.
NÄR TRÄFFADE DU NR 47 SENAST?
Charlie var ett bra tag sen jag träffade.
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NUMMER 53?
CJ, snäll och cool
HAR DU TRÄFFAT NR 31 DEN SENASTE MÅNADEN?
Barre, nej inte det.
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 65 NÄSTA GÅNG?
Elias, antagligen på kvällen fest.
ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 87?
Felix Wallin, nej inte så. Ses väl ibland på AIK matcher.
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 91?
Fredrik Widén, nej tyvärr. Men skulle inte banga!
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NR 70?
Min fru(Sandra), OM JAG SKULLE!!
VAD PRATAR DU OCH NR 99 OFTAST OM?
Garpen och jag brukar ofta prata om fest tillsammans. Har inte så mycket mer att prata om.
KÄNNER DU NR 100?
Geo var väl ett tag sedan jag träffade. Borde blir dags igen snart. Måste kolla vem du har vuxit upp och blivit.
SKULLE DU KUNNA GE NR 122 EN KRAM?
Jakob Odmark, absolut!
VAD HAR DU OCH NR 111 FÖR RELATION?

Herr Nilsson och jag pratar inte längre. Vet inte ens varför jag har kvar hans nr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback