Sminkning imorgon också

Dom har smsat och ringt som galningar. Att sitta modell trodde jag skulle vara svårt och trodde absolut inte att dom skulle ringa mig av alla. Men nu är det så att jag ska dit imorgon igen och även på måndag också. Tyvärr så är det ofta förmiddagar som dom behöver modeller på och då är ju jag i skolan. Men imorgon så slipper jag arbetspass och är ledig. Sammanträffande! På måndag är det ju lov så det är ju klart jag kan. Skönt att gå upp tidigt också och bara sitta där. Raggade även med mig Helena imorgon också. Kul det ska bli. Lovar bilder direkt efter denna gång.

Nu är det inte långt kvar till lov. Bara två dagar och 6 lektioner och sen är vi fria igen. Ska bli riktigt skönt och bara lägga allt åt sida och bara träffa kompisar och göra det man vill. Men självklart så kommer lovet börja med cup. Har en cup nu på lördag ute på Stadshagen, 7-manna. Riktigt bra betalt, trevligt folk och hur mycket mat jag vill. Alltid lika kul med cuper!
Sen på söndag är det ju dags för Allsvenskan. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ÄR SÅ TAGGAD!!!!


Den här matchen och detta ögonblick är oförglömligt. AIK har straff mot Bajen och Örlund vänder sig om mot norra och kolla på klacken istället för att se straffen. Så nervös var han. Får ryyyyysningar av att se klippet. <3 KÄÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback