Svenska nationella idag

Vi hade 5 timmar på oss att välja mellan 9 alternativ på olika sätt att skriva om olika texter från ett text häfte. Jag var klar efter en och en halv timme.. Dålig eller bara riktigt snabb? Jag tycker själv att min text blev bra. Kunde självklart ha kryddat till den en aning till men gjorde ändå mitt bästa. Skriva för hand är verkligen inte min grej.
Tog först fem minuter att komma på första meningen och väja om jag skulle skriva med stora eller små bokstäver. Till slut började jag med "ATT" och självklart blev det stora.
Vet inte varför jag skriver med stora bokstäver hela tiden, men det har liksom blivit en vana nu så att skriva med små tar flera år för mig känns det som. Äsch, jag håller mig ändå till datorn i slut ändan.

Så nu har jag inget bättre för mig än att blogga. Skulle egentligen ha slutat runt 15:00 men eftersom jag var så snabb så fick jag gå direkt när jag var klar. Najs! Mamma sa att jag skulle plugga när jag kom hem och jag funderar fan på att kanske göra det en stund. Har liksom ändå inget bättre för mig. Speciellt inte när mamma, Tobias och Eddie drog till landet idag över dagen. Nu har jag ju ingen att prata eller leka med.. Få vänta tills pappa kommer.

Stockholms första derby spelas ikväll på Kanalplan mellan Bajen - AIK (damer). Skulle ha vart kul och vart där men tyvärr så har jag en egen match samma tid på Östermalms IP. Men hoppas på AIK såklart, har hört att vi ska vara grymma i år.
Sen är det ju även Serbien - Sverige på TV8 ikväll kl 20:30 tror jag. Den hoppas jag att hinna hem till iaf!

Grattis till Jerome och Anna som fyller 18 år idag också. PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Therese

hade också nationella. jag var klar halv 11 kanske. vad valde du att skriva om?

2009-04-01 @ 13:51:43
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

jag skrev också om den !:P

2009-04-01 @ 21:45:40
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback