Det var längesen

jag träffade min bästa kompis Alexander Kinell. Men ikväll så är det äntligen dags igen. Blir middag med massvis med skirprat, minnen och säker nya upplevelser som har hänt under sommaren. Var ju några månader sedan vi sågs sist. Jag har saknat dig.
Imorgon blir det även Grönan med honom + några till va hans kompisar. Var fan hela två år sedan jag var där sist tror jag. Så nu är det verkligen dags igen.



Hade även en annan mycket, mycket nära vän här i natt, Lucas. Var ett tag sedan jag träffade honom också. Ungefär sådär precis innan min resa runt i norden startade. Men vi hade ändå mycket att prata och planera. Blev även två filmer mitt i natten, även fast jag inte orkade se klart hela Watchman så gjorde han det. Får bli en annan gång..

Men nu har jag färdig torkade kläder att försöka trycka ner i mina trånga lådor och sen måste jag gå ner och handla lite saker på Konsum. Kanske blir en ansiktsmask också. Skulle vara skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback