Halmstads BK - AIK

Blir match ikväll hemma hos mormor och morfar i Älvsjö. Fick till slut morfar att beställa hem den fast han egentligen inte skulle igår. Visst är man bra på att "luras"!
Vinner vi ikväll mor Halmstads BK på Örjans vall så är vi i serieledning. Underbart! Jag tror absolut på en seger ikväll. Blir även middags i Älvsjö.
*Hoppsan*.. Hinner visst inte med att städa här hemma idag heller.. hehe... OJ VAD LEDSEN JAG BLIR.. Jaja, får ju bara mer imorgon så jag vinner egentligen ingenting på det.

MEN mitt rum ska jag iaf fixa innan jag drar. Kommer ju knappt fram längre. Var helt "okej" i morse men nu är det katastrof.


 
Vad säger ni, dags för städning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback