Norway Cup 09 was awesome!

Roligare, skönare och mer regn får man ju leta efter. Jag har haft en otroligt rolig vecka i Norge tack vore alla domare. Jag kan nästan säga här och nu att jag med 100% kommer att komma tillbaka nästa år. Hur kul som helst!
Fast jag skulle gärna vilja att maten förbättrades med 110% också. Men sånt får man ju leva med.
   Regnet var kanske inte så positivt men en riktig jävla upplevelse. Fyfan vad det regnade.. Och inte nog med det, jag hade även två matcher i skit väderer. Som tur var så blev den sista inställd p.g.a att man kunde simma fram på planen. Inte så rolig fotboll d.v.s.

Sista kvällarna var bäst. Då hade man äntligen fått upp kontakten med alla som bara hade tittat något enormt under de tidigare dagarna. Fanns inte en enda domare som inte hade lagt märket till mig. Men att vara eftertraktad är ingenting jag tackar nej till. Har väl fått ca 20-25 nya "POJK"vänner på facebook och många nya minnen. Allt från spaniorer, italinare, norskar, svenskar och tyskar på plats.

Allra sista kvällen så blev det bowling och ute kväll med FA och gänget. Kul, men trist att vissa inte kom in..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback