Nu kommer helvetet..

Nu finns det ingen väg tillbaka eller någonstans att dra. Time to face the truth...
Det som står på listan som verkligen måste göras innan morgon dagen är:
  • Städa HELA lägenheten ordentligt.
  • Packa klart HELA resväskan.
  • Vattna alla jävla blommor.
  • SOLA!
  • Sätta in pengar på mitt konto.
  • Lägga fram biljetten så jag INTE glömmer den imorgon
Imorgon runt kl 15:00 så sätter vi oss i bilen för att åka ut mot Arlanda. Då finns det bara en plats att tänka på och det är RHODOS! En hel fucking vecka bort från alla och allt. Bara jag, Paulina, solen, havet och drinkarna!!!

Fick även ett nytt spel idag av min morbror som jag blev lite sugen på att spela. Men det får jag väl vänta med till i natt om jag har tur.. Football Manager 2009



Kommentarer
Postat av: Crille

Ofta du lirar FM ? ;D

2009-08-19 @ 01:24:06
Postat av: NATALIE

haha klart att jag gör din banan!n

2009-08-19 @ 13:16:17
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback