Jag fick kurre!

På mitt årskort fick jag den gamla räven Kurt "Kurre" Hamrin. UNDERBART!


50-tal, 62 matcher
- JAG ÄR NÖJD!
Allt jag fick var det jag ville ha. 'nu saknas bara pojkvän..'

* En ny handväska. Helst från DKNY - KÖPER SJÄLV!
* Systemkamera. Nikon eller Canon har jag ingen aning om än.. (Ska köpa under mellandagsrean)
* Vägg kalender med nakna pojkar, hehe (Fick Cristiano Ronaldo)
* Pengar är alltid bra att ha. Till mellandagsrean! (Visst är det tråkigt att få pengar. Men viktigt!)
* Årskort på Norre Nedre (Får jag alltid av Tobias och Mamma!)
* Varfodrade stövlar från Björn Borg 999kr!
- KÖPER SJÄLV!


Blir inte mycket kläder under mellandagsrean har jag en känsla av.
Kommer bara springa runt och leta efter systemkamera typ.
Har runt 6000 - 7000 kr att leka med. Känns bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla länk först innan!!!!! ;D

2009-12-24 @ 22:45:31
URL: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=101
Postat av: M E A Y S. Stockholms stolthet

jag rekomenderar Nikon D5000 eller D3000 :)

Ska själv köpa någon av dom. Ligger på 5000-7000 beror på vad ma nvill ha för objekt och grejer!



kram

2009-12-26 @ 23:29:33
URL: http://meays.nu
Postat av: drane

Jag är pojke och din vän (^^,)

2009-12-28 @ 09:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback