Klump i halsen

Springer runt i mitt rum med en stor stressklump i halsen och kollar på IDOL samtidigt.
Klumpen i halsen handlar tyvärr inte vara om stress.

*Ibland sviker de man gillar allra mest också.

Men jag tänker inte låta den lilla skiten blir större än vad den behöver. RING MIG!
Du är de jag vill ha, alla gör misstag.
*

Ikväll blir det tjejmiddag i Tullinge för att fira Josefin som fyllt 18.
Blir vin och plockmat. Efter det är det krogen som gäller. NU KÖR VI TJEJER!


Min bebis (Josefin) som vi ska fira ikväll.

SKÖÖÖNT ATT TOVE ÅKTE UR!!! me like

Kommentarer
Postat av: Jossan

TACK föör igåår! :D jag hade jätte kuul!! :D

<3

2009-12-06 @ 17:42:38
URL: http://josefinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback