Lever halvt

Gaaalen kryssning som vanligt.
Var mycket roligare nu när vi var flera stycken. Vi fick tre hytter av fyra brevid varandra. Robin, Kalle, Kuusiniemi och Fredrik fick vara för sig själva på plan 8. Men alla var ju ändå vid oss hela tiden eftersom det var vi som hade musiken.

Alla var riktigt fulla och glada och det blev som sagt en lyckad kryssning.
Kommer inte riktigt ihåg allt som hände men Snook var bra iaf!

Man slapp se Kissie så kryssningen var räddad. Hon höll till på sin lyx avdelning.
Där vakterna sprang och grep folk stup i kvarten. BRA!

Ingen spydde och alla fick nästan de dom ville.
Utom en av mina söner som inte fick ligga. To bad baby. Bättre lycka nästa gång. Fast hon var dock inget kap så be happy!

Gick och la min runt 6-7 i en annan hytt och blev utlängd runt 4. BLÖÖB

Jag hade så jävla kul, var så jävla upptagen och så jävla full att jag glömde kameran under hela kryssningen. Tog bara en enda bild och det var en i hytten på spegeln. Så inga bilder. *för full för bilder*.
Men vet att någon annan hade. Får se om man hamnade på bild eller inte. Haha!


Jag och Adam förra kryssningen.
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback