"Råkade" somna 18:00 igår

Gick och la mig super tidigt igår.
Efter besöket i kyrkan så åkte vi in till stan för att köpa nya jeans och tröjor till Robin. Efter den lilla shopping rundan som tydligen dödade alla tre pojkar (Kinell, Robin och Marcus) så satt vi oss ner på Tacobar och åt lite mums mums. Sedan när pojkarna var tvungna att springa till tåget så åkte jag tillbaka till Skanstull för att möta upp lite andra gamla pojkar som satt på KINGS och tog några öl.
Fick bli en öl till mig med. Behövde den för att kunna sova lite bättre sen kände jag.

Blev inte långvarig eftersom jag var tvungen att åka hem och gå ut med hunden.
Skippade även fotbolls träningen igår p.g.a de. Gick och la mig kl 18:00 istället. Sov till i morse. SKÖNT!

Vaknade i morse av att jag knappt kunde andas i näsan och av öken i munnen. Uuuyy...

Idag var det nästan som en vanlig skoldag. Vi hade BGM och Filosofi. Ingenting annat. Behövde inte anstränga mig så pass mycket heller så det fick bli en tripp till godis affären efter skolan. SÅ VÄRT!


Snaacka om mycket godis. Räcker till nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback